Da. ^trinaesto poglavlje^
25.09.2009.-15:50

*Priča Allie*

Svakog dana sjedio je kraj mene, kao da ništa drugo na svijetu ne postoji. Ponekad mi se znalo učiniti da ga znam od prije i njegov dodir je bio poznat. Ali uvijek bi se ono poznato povuklo u tamu i ostalo je samo ono novo i nepoznato. Svejedno. Osjećala sam da mi se sviđa. Osjećala sam neku toplinu u njegovim očima i u načinu na koji me gledao. Osjećala sam dom u njegovom dlanu kad bi me primio. U svom tom mraku, on mi je bio svijetlo.

*Priča Robert*

Rekli su mi da ne forsiram. Rekli su mi da će jednom doći k sebi i da će se svega sjetiti. A ja sam, eto, nestrpljiv. I bio sam s njom svakodnevno. Držao ju za ruku i gledao joj u oči. Duboko. I ponekad vidio onu moju staru Allie. Onu s kojom sam dijelio sve. Ali ta je redovno bježala natrag u rupu negdje daleko od mene.

Sjedila je na krevetu. Kad je čula da sam ušao, veselo je mahnula i nasmijala se.
"Robert. Nije te dugo bilo."
"Ali tu sam, zar ne? Uvijek sam tu."
"Jesi". Rekla je i zagrlila me. I to mi je bilo čudno. Nikad prije nije bila tako izravna. Uvijek je bila plaha i pomalo suzdržana. Osim ako.. Ali ne. Isključio sam svaku mogućnost nadanja jer je sve boljelo.
"Da". Allie se veselo smiješila i uz sav trud nisam mogao shvatiti što pokušava reći. Zatim mi se približila i poljubila me. Poljubila me onako kako smo se znali ljubiti na kiši. Kao da svijet ne postoji. Primio sam joj ruku, a ona ju nije izmaknula. Stisnula ju je i primaknula se bliže. Mogao sam osjetiti puls i miris njene kose. Mirisala je na more.

*Priča Allie*

Zatim sam se odmaknula. Gledao me u oči i pokušao shvatiti. Znala sam da ne shvaća. Da je zaboravio. Ali ja nisam.
"Ne shvaćaš, jel da?"
"Hmm. Ne. Moram priznat, ne shvaćam."
"I mislila sam. Sjećaš li se onog dana kada me udario auto?"
Shvatio je da igram igru i nije imao izbora. Morao je igrati.
"Da. Sjećam se."
"Što je bilo? Ispričaj mi."

*Priča Robert*

"Kako zna za to? Nikad joj nisam rekao ništa. Nitko joj ništa nije rekao za auto, Kako zna* Nije moguće.. Nije. Ili?"
Moja jedna briga pretvorila se u njih tisuću. Pitanja su me pikala i jedini način da nađem odgovore je da igram po njenim pravilima.
"Dakle.. Te večeri si me napala. I nismo zaspali" Oboje smo se nasmiješili prisjetivši se te noći.
"Ujutro smo otišli van. U onaj naš parkić. Bilo je hladno i izgledalo je kao da će kišiti. Hodali smo. Zatim sam stao i primio te za ruku. Rekao sam ti da te volim."
"I ja sam tebi rekla isto" Uskočila je, postajući nestrpljiva.
"Pitao sam te..." Od šoka sam zanijemio. Više ništa nisam mogao reći kada je ona počela nasmiješeno kimati glavom. Gore dolje.
Skočila mi je u zagrljaj, a ja sam zavrištao od sreće. Počeo sam ju vrtiti po sobi i ona se smijala i ja sam se smijao. Pali smo na krevet i poljubio sam ju kao nikad prije. Kada smo oboje ostali bez zraka, odmaknuli smo se i smijali.

Nakon toliko vremena, kad je ona bila polu-mrtva i kad sam ja bio polu-mrtav, sad smo oboje bili živi i sretni. I zaručeni.

Edit: Obećajem, obećajem, obećajem. Trudit ću se češće pisati poglavlja. :)
Zanima me nešto. Sviđa li vam se izmjenjivanje likova u pripovijedanju ili je stari način bolji? Mišljenja izrecite u komentarima. Voli vas vaša spisateljica :D



<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x