Robert...? ^sedmo poglavlje^
21.05.2009.-13:45

"M.. Molim?" rekao je onim preslatkim zbunjenim glasićem.
"Ostajem! Rob, ja ostajem!" zakreštala sam u slušalicu puna blažene sreće i ispunjavajuće i neizmjerno intenzivne ljubavi.

Slijedećih mjeseci, naše obitelji provodile su svaki vikend zajedno. Njegova i moja mama postale su dobre prijateljice. Bilo mi je tako drago što je sve ipak ispalo lijepo. Kao da su svi ružni trenuci služili da bi sada znali cijeniti ovo što imamo. I mami je bilo lakše; sada kada je znala da ostajem u dobrim rukama- i da sam sretna. Nikad me nije vidjela tako sretnu.
Zatim je mama otišla. U Dublin.
Znate onaj osjećaj, kada vam se čini da ste naglo odrasli? Kao da ste sada zrela i odgovorna osoba, a da ste još minutu prije bili dijete?
Eto. Tako sam se ja osjećala dok sam gledala kako mama ulazi u avion. Kako polijeće. Tako sam se osjećala kada se avion više nije mogao vidjeti.
Robert me primio za ruku, šapnuo mi nešto, nježno pojubio obraz i otišao. Bila sam mu zahvalna na tih par minuta samoće koje mi je pružio.
Sjela sam na stolicu u polupraznoj čekaonici i razmišljala. Oči su mi bile pune suza. Nisam plakala zbog loše odluke; znala sam da će mi ovdje biti bolje nego igdje drugdje. Plakala sam jer sam voljela mamu. I jer sam znala da će mi neostajati. I zato što nisam imala nikakve ideje što me čeka. Samo sam s mamom znala živjeti, samo sam s njom dijelila stan. A sada sam kretala u nepoznato. Tko ne bi zaplakao?
"Saberi se". Zapovijedila sam si. "Ja to mogu. Bit će mi lijepo." zadovoljno sam zaključila i ustala. Roberta sam ubrzo našla i krenuli smo. U moj novi dom.

Sjećala sam se prošlog puta kad sam bila u njegovoj sobi. Ovaj... našoj sobi. Sada sam ju bolje promotrila.
Zidovi su bili zeleni, a preko puta vrata jedan veliki prozor. Voljela sam imati prozor u sobi. Voljela sam buditi se uz zrake sunca.
Robert je skinuo postere. Na sredini sobe bio je jedan veliki mekani tepih. Ormari su bili dovoljno veliki za mene i Roberta. Soba, koja kao da je bila stvorena za dijeljenje, šarenim bojama izrazila mi je dobrodošlicu.
"Jedan krevet?" Zbunio me nedostatak madraca u sobi. "Zar ćemo i krevet dijeliti?"
Ne. Nije mi bilo žao. Naprotiv. Bila sam sretna. Sretna i zbunjena svojim novim životom.

***

Uživala sam u tišini.
Nije mi smetalo što više nisam mogla zaspati uz riječi najdražih pjesma, kao što sam inače zaspivala. Tišina mi je godila. Dopuštala mi je da razmišljam. Na miru.

Robert se okrenuo na drugi bok i glasno uzdahnuo. Mislila sam da se probudio. Nije.

Volim ga. Ni jedna stanica u mom tijelu ne sumnja u osjećaje koje gajim prema njemu.
Znam da nam je suđeno da ostanemo zajedno. Zauvijek.
I znala sam da on voli mene. Vidjelo nam se u očima.
Približila sam mu se i blago ga poljubila.

NIje se probudio.



<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x