Početak ^prvo poglavlje^
08.03.2009.-13:59

Namrštila sam se i otvorila oči. Još sam par puta zatreptala. Sunčeva svjetlost me zaslijepila. Bio je to jedan od onih dana- kada izletim iz kreveta, obućem se i poletim. Kada ne zaboravim svoju bočicu sa sapunicom i kada pušem balone od te iste sapunice u parku. Ni danas nije bila iznimka. Sjela sam na travu, toplu od sunca koje je navještalo ljeto. Volim ljeto.
Prišao mi je. Nasmiješen i sretan. I ja sam bila sretna. Sjeo je kraj mene i rekao mi svoje ime. "Robert". Imao je predivan osmjeh. Onakav kakav imaju samo filmske zvijezde u časopisima. Kao da je ispao iz najmodernijeg fotošopa. Imao je srednje dugu, baršunasto meku smeđu kosu. A oči... Prekrasne zeleno-plave oči.
Pričali smo o svemu, umirivao me njegov predivan glas- glas s kojim se ni jedan slavuj nije mogao mjeriti. A onda je pao mrak. Palile su se ulične lampe i morali smo poći kući. Obećao mi je da ćemo se i sutra vidjeti i prislonio svoje usne na moj obraz. Leptirići, kojih već dugo nije bilo, ponovno su zaplesali u meni.
Okrenuo se i otišao.
Gledala sam ga sve dok nije nestao iza ugla. Zatim sam uzela u ruke svoj iPod i krenula svojim putem. Nisam htjela kući. Htjela sam otrčati njemu, tražiti ga po cijelom gradu, po cijelom svijetu ako treba, i skrasiti se u njegovom naručju.
"Prestani", zapovijedila sam sama sebi. "Ne smiješ se ovako brzo zaljubiti." Znala sam da ne smijem. Ali nisam si mogla pomoći. Ušao mi je pod kožu, nepovratno.
Mama me gledala čudno. Poslije sunčanih dana uvijek sam se vraćala sretna doma, ali nikad ovako sretna. Nije me htjela gnjaviti glupostima, a ja sam to iskoristila. Otrčala sam na kat, u kupaonicu. Otuširala sam se i oprala zube u rekordnom vremenu. Odjenula sam svoju mekanu piđamu i legla na krevet.
Čim sam zatvorila oči, pojavio se on. Cijelo vrijeme skrivao se iza mojih kapaka. Gledajući mu u oči, utonula sam u dubok i sretan san, sa smiješkom na usnama...

Kada sam napokon otvorila oči, nisam se ni sekunde htjela zadržati u krevetu, u sobi, u stanu. Poletjela sam prema parku sjedajući na isto mjesto kao i jučer. I čekala. 15 minuta, pola sata, sat vremena. Osmijeh mi je nestao s usana kao da ga je netko izbrisao. Polako su mi se i suze pojavile u očima. Upravo sam se dizala kada se trčeći pojavio On. "Oprosti! Tata mi nije dao da izađem. Oprosti!"
Užurbanim pokretom obrisala sam skoro-izlivene suze i potrčala mu u zagrljaj. I opet sam se osjetila sretnom. Kao da je cijeli svijet stao i kao da ni vrijeme ni prostor ni gravitacija više nisu bili bitni za nas. Nisu ni postojali. Bili smo samo On i ja.
Primio me za ruku i prošetali smo po parku. Trenutak je bio savršen. Htjela sam da vrijeme stane, da ovo nikada ne prestane.
Odjednom je stao. Pogledao me u oči, a ja sam imala osjećaj kao da mi vidi ravno u dušu, u srce koje je postojalo samo zbog njega; koje je bilo njegovo. Otopio me svojim pogledom. Primicali smo se polako, kao da je netko uključio slow motion.
A onda su moje usne dotaknule njegove. Primaknuo me bliže sebi, a ja sam objesila svoje ruke oko njegovog vrata.
Sunce je zagrijalo svijetlijom, jačom svjetlosti i obasjalo nas.
Od tog trenutka bili smo dva tijela jedne duše...

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x