Svanulo je jutro. ^osmo poglavlje^
31.05.2009.-18:15

Čekala sam.
Poljubila ga žešće, s više strasti nego kod prvog poljupca. I pričekala.
Nije se probudio.
Znala sam da je živ. Bio je uzdahnuo i sada sam čula kako diše. I provjerila puls. Sigurna sam da je živ. Ali, zašto se ne budi...?
Ljubeći ga i grleći, dočekala sam jutro.
A on se probudio. Nije osjetio moje čvrste zagrljaje, niti strastvene poljupce. Kako je zaspao- tako se probudio.
I dao mi je ideju.
Svake noći budila sam se prije njega. Ljubila ga, grlila- kao one noći, kada ovo još nije bila moja soba; kada sam ja bila ta koja je rekla ne.
Sada sam se suzdržavala da ga ne skinem.
Nisam mogla objasniti i opravdati svoje postupke. Bio je moj. Zašto sam ga onda htjela svaki put kada bi zaspao? Nisam se valjda bojala odbijanja?
Kako god bilo, isti scenarij ponavljao se iz noći u noć. Sve više sam ga željela, i sve manje sam se u tome suzdržavala.
Dok se jedne noći nije probudio.
"Š-Što to radiš?" Pitao me zbunjeno, s gornjim dijelom piđame oko vrata.
"Ne znam." Rekla sm iskreno i legla natrag na jastuk.
Robert mi je prišao, primio moje lice u svoje ruke i ljubio.
Prvo mi je ljubio usne, zatim je prešao na vrat i klizio niže...
Kroz tijelo su mi prošli trnci, ali nisam ga zaustavila. Ovaj put, ja sam skidala njega.
Ruke su mu prelazile preko mojih nogu, bokova sve do grudi.
Moje su ruke prelazile preko neravnih površina njegovog čvrstog trbuha i snažnih, mišićavih ruku.
Bio je jak, ali nježan. Uživala sam u tim trenucima. I on je. Postali smo jedno tijelo i jedna duša. Nerazdvojni, zauvijek...
Prolazile su minute i svanulo je jutro. Sunce me dočekalo u njegovom naručju. Zaslijepio me njegov smješak.
Blago me pogledao, prišaptao "Volim te" i poljubio. Ne onako strastveno kao što me ljubio tijekom ove noći, ali nisam ni htjela vatren poljubac. Takav, blagi poljubac, dokazivao mi je da me voli. I to mi je bilo dovoljno.
Bila sam sretna. Sretna, jer smo čekali. Jer smo to napravili sada, a ne prije 6 mjeseci, kada sam prvi put bila u ovoj sobi.

Nakon te mirne, i ostatku čovječanstva potpuno nevažne noći, digli smo se iz kreveta.
Te mirne, potpuno nevažne noći, mi smo neočekivano, naglo i neplanirano izgubili nevinost.
I vezali se jedno za drugo neraskidivom i savršenom niti. Zauvijek.

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x