Koma ^deseto poglavlje^
12.06.2009.-10:48

*Priču od sada priča Robert*

Ležala je polumrtvo na cesti. Trčao sam prema njoj, ali kao da me neka sila vukla natrag. Umjesto vjetra u leđa, dobio sam vjetar u prsa. Kada sam joj se napokon približio, zatekao sam nekog klinca kako plače nad njom.
Ne. Nisam se htio zamarati pitanjima tko je on, ili što hoće.
Primio sam hladno, blijedo lice moje voljene. Njene smeđe oči bila su savršeno skrivene iz kapaka. Izgledala je kao da spava. Kao da će se probuditi, nasmijati se mojoj brizi i poljubiti me.
U daljini se čula hitna. U blizini žamori ljudi. U mom srcu, nije se čulo ništa.

* * *

Hodao sam tmurnim hodnicima ovdašnje bolnice. Svi su bili isti- s jednakim blijedozelenim zidovima, s identičnim sterilnim linoleumom.
Allie je ležala u krevetu. Ruke su joj položili uz tijelo. Iz nje su virile žice- milioni žica priključenih na aparate.
Samo su se aparati glasali u sobi.
Bila je u komi. Bio sam i ja.
Sjeo sam kraj nje, na krevet, i gladio joj ruku. Znao sam da ne osjeća, ali nešto neobjašnjivo govorilo mi je da svejedno ne odustajem. Poljubio sam joj obraz. Pričao koliko mi fali, koliko ju trebam.
Nervoznim stopama približavala se njena majka.
Vidjevši kćer, onako mrtvu i nepomično, briznula je u plač. Ne pokušavajući sakrivati svoju tugu, pridružio sam se suzama.
Pred očima mi se vrtila scena prosidbe. Zašto je onako reagirala? Zar me... ne voli?
Od umora sam malaksao i zaspao.

Probudio sam se u našoj sobi. U našem krevetu. Probudio sam se sam.
Htio sam vrištati. Od boli koja mi je razarala srce, od samoće koja me gušila, od tuge koja me uništavala. Ali sam ipak, najviše od svega, htio da je tu. Da nosi prsten kojim obećava da si pristajemo dok nas smrt ne rastavi.
Smrt.
Sakrio sam lice među dlanove i još jednom zaplakao...

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x