Šok ^deveto poglavlje^
02.06.2009.-20:47

Zadovoljno smo se smješkali jedan drugom, kad su se probudili njegovi roditelji. Osjetili su nešto neobično u našoj sreći, ali su, pogrešno to pripisavši hormonima, nastavili mazati maslac na kruh. Završivši doručak, vratili smo se u svoju sobu.
"I, kako je moja princeza danas?" Pitao me šapčući. Ležali smo na krevetu, uživali u toplini sunca i jedno u drugom. Tiho me gladio po kosi. Igrala sam se sa svojom narukvicom, povremeno ju bacavši iz jedne ruke u drugu. Bio je to poseban trenutak. Trenutak u kojem je tišina govorila više od riječi.
* * *
"Khm" Tiho se nakašljao tijekom naše, već pomalo rutinske, šetnje parkom. Okrenula sam se prema njemu i na licu mu vidjela nekakvu čudnu mješavinu straha i nestrpljenja.
"Robert?" Željela sam nekako izvući iz njega to što ga je gušilo. Nisam ni trebala. Ionako bi rekao.
"Gle, ja te volim. I ti to znaš. I.. stvarno ne znam što da ti kažem, ni kako...Ne mogu bez tebe. Ne znam kako sam do sad izdržao, ali bez tebe, moj život nema smisla. Nema mene, bez tebe."
"I ja tebe volim, Robert, znaš to" Rekla sam mu, pomalo razdragana nenadanim izljevom ljubavi. Nisam ni shvatila da sam ga prekinula u nečemu.
"Allie" rekao mi je, s nekakvom, još neviđenom dubinom u tim zeleno-plavim očima. "Hoćeš li se udati za mene?"
Pogodilo me. Nisam znala što reći. Bila sam šokirana i to se vidjelo na mome licu. Pokušala sam sakriti taj izraz nekakvim osmjehom, ali je ispao tako kisel da je Robert pomislio da se gušim.
Gušim. Ta je riječ približno dobro označavala moju reakciju na njegove riječi. Brak? Nismo li premladi? "Oh, Bože, gdje li to moj život ide?" pomislila sam, potpuno uznemirena i neuračunljiva.
"Allie? Jesi dobro?" Zabrinut je pitao Robert.
"Ne, ovaj.. da. Ne znam. Moram..." I otrčala sam. Ne znam ni zašto ni kamo. Živim s njim, kud bih onda mogla pobjeći? Nije mi bilo važno. Nisam htjela razmišljati. Uključila sam iPod, isključila mozak i potrčala. Preko parka, livade, cesta. Bilo gdje. Što sam duže trčala, bila sam smirenija.
Nakon nebrojivo mnogo vremena, sjela sam na klupu. I razmislila. U glavi prevrtila događaj. Odvagnula "zašto" i "zato", odvagnula "ne" i "da" i shvatila da mi je reakcija bila potpuno nepotrebna. Volim ga i sigurna sam da želim provesti ostatak života s njim. Ništa drugo nije bilo bitno.
Puno smirenija i sretnija, krenula sam kući. Reći Robertu da ne znam što je ono bilo, i da se, naravno, želim udati za njega. Da ga volim.
Već sam pomalo zaboravila da sam prelazila cestu, kada se iza mene čuo glasno skvičanje guma po cesti. Nisam se okrenula, misleći da je taj auto daleko, i da nitko nije ozljeđen.
Zatim sam osjetila hladan i tvrd udarac na lijevoj strani tijela. Sve se zabijelilo, jaka svijetlost mi je štetila očima, a od neopisive boli klonula sam u nesvijest.
"Odmaknite se! Dajte mjesta!!" Bilo je to zadnje što sam čula. Glas nisam prepoznala, ali, uostalom, bila sam toliko ošamućena da nisam znala tko sam. Tople ruke primile su mi lice, a na usnama sam osjetila male slane kapljice. Netko je plakao.
Tko?

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x