Buđenje ^dvanaesto poglavlje^
29.08.2009.-13:12

*Priča Allie

Na trenutak, osjećala sam se kao da sam u mrklom mraku, a netko mi u oči upire svijetiljku. Unatoč svjetlosti, ništa se ne vidi. Zbog svjetlosti, ništa se ne vidi.
Zatim sam zatreptala. Jednom. Dvaput. Ispred mene stajao je jedan mladić. Imao je raščupanu smeđu kosu. Izgledao je tužno. Htjela sam ga upitati što je bilo, ali mi se učinilo neprimjerenim upitati stranca tako osobno pitanje.
Stranac mi je primio ruku.
"Allie, dušo?" tiho me pitao, kao da priča s nekim slabijih mogućnosti zaključivanja. Ruka mi se instiktivno ukočila, a nepoznati posjetitelj se odmaknuo.
"Allie, ja sam. Robert". Čula sam bol u njegovom glasu. Allie. Bili smo ami u sobi, dakle, to sam sigurno ja.
"Oprosti... Znamo se?" procijedila sam. Njegov tužni pogled me ubijao i stvarno sam se trudila nešto prepoznati, ali sjećanje mi je bilo crno. Kao da sam tek rođena.
"Mmm. Da" rekao je tih i tužno, a učinilo mi se da sam vidjela suzu na obrazu. Brzo je prešao rukavom preko lica, kao da se želi sabrati. Da se ne raspukne.
Neka žena pokucala je na vrata.
"Budna je?" upitala je, naglo se razveselivši.
"Ne sjeća se nikog. I nieg. Ne zna tko sam" odgovorio je Robert i naslonio se na zid.
Žena je sjela na krevet.
"Hej, Allie, dušo. Mama je. Sjećaš se?" Ali ne. Nisam se sjećala. Njen pogled, dodir... sve je bilo strano.
Vjerojatno je shvatila da ne znam tko je jer je sakrila lice među dalnove i pa puta duboko udahnula.

*Priča Robert

Više nisam bio potpuno siguran je sam li živ, kad je počela otvarati oči. Dapače, lakše mi je bilo vjerovat da sam mrtav.
"Allie, dušo?" prošaptao sam, uvjeren da sanjam.
Ruka joj se ukočila, a ja sam se odmaknuo.
"Allie, ja sam. Robert" Sada, kad sam joj morao reći tko sam, htio sam biti mrtav.
"Oprosti... Znamo se?"
Kao da sam dobio šakom u trbuh, ostao sam bez zraka. Jedva smogavši dovoljno kisika da odgovorim, promrmljao sam "Mmm. Da."
Zatim je u sobu ušla njena mama, sretna što se Allie probudila, ali ubrzo je i njeno veselje splasnulo. I umjesto njega, vratila se tuga.
Iskrao sam se iz sobe.
Vratila se tuga, žešća nego ikad. Allie, Allie,vrati se!

°°Eto, dragi moj čitatelji, ispričavam vam se zbog duže stanke. Bila sam na moru i nisam stigla pisati. Ali sada sam natrag. I osjećam se kreativno ^.^ °°

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x