I prinčevi znaju posrnuti ^peto poglavlje^
25.04.2009.-19:12

"Ne" promrmljala sam slabašnim glasićem dok mi je skidao majicu.
Nije me shvatio ozbiljno. Iskreno, ni sama sebe nisam shvatila ozbiljno. Htjela sam to. Htjela sam njega. Zanemario je moje neuvjerljivo odbijanje i skinuo i svoju majicu, pokazivajući svoja divna, čvrsta, mišićava prsa. Ostala sam bez daha. Znala sam da se ovo nije smjelo događati i da bih trebala reći "ne" . Ali, htjela sam ga.
Kada mi je već polako krenuo otkopčavati hlače, u glavi mi je proradio kliker.
"Ne" rekla sam, ovaj put odlučnije, i shvatio je da ja to ne želim. Gledala sam ga u oči i rekla mu
"Ne, ja to ne mogu. Ne sada. Znaš da te volim."
"Volim i ja tebe" rekao je pomalo ožalošćeno i razočarano, ali znala sam da mi nije zamjerio. U očima mu se vidjelo da shvaća. Ostatak večeri proveli smo u razgovarajući. S vremena na vrijeme, i ljubili smo se, ali to više nije otišlo onoliko daleko i bila sam mu zahvalna zbog tog. Da je krenuo još jednom, mislim da ne bih bila u stanju opet reći ne.
Te noći, prvi sam put prespavala kod njega. Mami sam javila da ću prespavati kod prijateljice i povjerovala mi je.
Ponekad sam stvarno žalila zbog laži koje bi ona povjerovala. Ali, ova nije bila jedna od njih. Omogućila mi je da cijelu noć provedem s njim i to me činilo sretnom.

Njegov krevet bio je neopisivo udoban i topao. I velik. Bio je abnormlano velik, s obzirom na činjenicu da je predviđen za jednu osobu. Bez problema sam se sklupčala uz Roberta i zaspala.

Probudila sam se oko 11 i shvatila da sam trebala otići u školu. Robert je još uvijek ležao kraj mene u blagom polusnu, sa velikim smiješkom na licu. Gledala sam ga, i uživala u tom tihom trenutku.
Počeo se mrštiti i onda se naglo probudio. "Dobro jutro" tiho sam mu prišaptala na uho i poljubila ga. Osmjehnuo mi se onim svojim najljepšim osmijehom i uzvratio mi poljubac. Još smo neko vrijeme tiho šaptali, kada se digao i otišao napraviti doručak.
"Za moju princezu"- rekao je pružajući mi zdjelu s pahuljicama.

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x