Hladnoća ^četvrto poglavlje^
21.04.2009.-14:47

Sjedili smo kraj jezera i pričali. Govorio mi je o svom životu, razmišljanjima i stavovima. Na neke izjave slatko sam se nasmijala, dok je kroz druge odisala teška tuga koju je on tada osjećao. Bila sam sretna, znajući da mi vjeruje. Najednom se nebo naoblačilo i u grmlju je nešto zašuškalo. Oboje smo utihnuli od straha i nervoze. Odjednom je iz grma iskočio čovjek u crnom i energično potrčao prema nama. Robert je brzo skočio na noge, uhvatio me za lakat i zajedno smo pobjegli. Trčali smo preko polja sve dok nismo naišli na ogradu. Okrenuli smo se i tražili drugi put, ali on nam je već bio preblizu. Čvrsto smo zatvorili oči...

Nježno tapkanje na prozoru trgnulo me iz sna. Ošamućena od predugog spavanja, teturala sam po sobi dok napokon nisam pronašla kupaonu. Oprala sam zube, umila se i počešljala. Kiša je neumoljivo padala bez ikakvog naznaka da će ikada prestati. Obukla sam plavu majicu s dugim rukavima i traperice i uputila se u dnevnu sobu. Mama je već bila na poslu. Brzo sam pojela par keksića i popila čašu miljeka, obukla jaknu i starke i izašla iz stana. Bila sam umorna. Nisam se dobro naspavala. Možda umor nije imao nikakve veze s lošim spavanjem? Možda je to čisto bila posljedica prvog dana škole i psihičke nepripremljenosti. Dva tjedna praznika prebrzo je prošlo. Možda je razlog lošeg raspoloženja bila činjenica da više neću moći cijeli dan provesti s Robertom, i da neću moći samo o njemu razmišljati kada nismo zajedno. Hmm, da. To je najviše boljelo.

Tiho sam sjedila u klupi i ignorirala svijet. Nesvjesno sam crtkarala po bilježnici. Uskoro je zazvonilo,a ja sam shvatila da sam cijeli list ispunila srcima. Nasmijala sam se sama sebi i krenula na drugi sat.

Vani se spuštao mrak, a ja sam promrzla sjedila na klupici. Obasjavala me blijeda svjetlost ulične lampe. Izdaleka sam uskoro mogla vidjeti njegov obris. Pomisila sam da je lud. Nije li prehladno za sjedenje na klupici? Prvo imalo smisleno objašnjenje koje se stvorilo u mojoj glavi bilo je da me voli, i da mu nije bitno koliko je vani hladno. Mogla sam to razumjeti. Da potisnem osjećaj razuma, i ja bi se tako osjećala.
Kad se napokon približio, ustala sam i zagrlila ga. Zagrljaj se uskoro pretvorio u blag poljubac. Sjeli smo natrag na klupicu kad mi je prišao bliže i prišapnuo mi na uho. "Hladno je. Možemo kod mene doma. Staraca mi nema, pa te nitko neće gnjaviti. Hajde, bit će nam toplije nego ovdje". Sve to imalo mi je smisla i zato smo se polako digli s klupice i krenuli prema njegovoj kući.

Bila je to lijepa kuća. Nije se pretjerano razlikovala od ostalih u nizu, ali opet, bila je jedinstvena. Zračila je nekom toplinom i vjerojatno je bila veoma ugodna. Tek kad sam stupila u njegovu dnevnu sobu shvatila sam da se nalazim u kući svoga dečka dok mu nema nikog doma, i počela sam osjećati blagu nervozu. On se ponašao potpuno normalno dok mi je pokazivao svoj mali dvorac. Posljednje mi je pokazao svoju sobu. Dok sam se okretala oko svoje osi gledajući u njegove postere i djelomično neurednu sobu (što je bilo u redu, jer ni moja nije bila uredna), on je zatvorio vrata. Sjeli smo na krevet i ljubili se. Njegovi su poljupci zatim postali energičniji, i ruke su mu klizile svuda po meni. Napokon sam shvatila što pokušava.

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x