Imati krila ^jedanaesto poglavlje^
20.06.2009.-10:04

Bip-bip-bip.
Nisam to više mogao podnjeti. Prokleti bipovi proparali su mi mozak.
"Odite kvragu" promrmljao sam tiho.
Još sam joj se jednom približio, blago primio za ruku i poljubio. Zatim sam otrčao iz sobe. Otišao od nje kao kukavica, jer više nisam imao snage gledati ju nemoćnu. je Njena slabost bila moja slabost.
U bolničkoj kantini, sreo sam njenu mamu. Bila je blijeda i neispavana. Izgledala je za nijansu bolje od svoje kćeri. Samo za nijansu.
Blagim pokretom ruke pozvala me k sebi. Ionako nisam znao što bih sam sa sobom, pa sam sjeo. Stolica je zaškripala.
"Kako je?" Njena majka pitala je iscrpljeno, znajući da se u posljednjih tjedan dana nijednom odgovor nije promijenio.
"Isto. Prokleti bipovi..." Bijesno sam se nasmijao.
U kantinu je ušla grupa glasnih muškaraca. Čuo sam da im je prijatelj slomio nogu tijekom utakmice.
"Oh, velikog li problema" pomislih u sebi, ali nisam rekao ništa.
Grupa je nastavila gromoglasno razgovarati, ponekad se dovikujući s jednog kraja kanetine na drugi.
Zatim su, pojevši svoje ogromne obroke, napustili kantinu.
Iza njih je došao jedan drugi muškarac, prijateljski se smijući, kao da je htio pokazati da nije jedan od njih.
Okrenuo sam glavu prema Allienoj majci. Ali, nje nije bilo.
Odlučio sam prošetati po parku, nadisati se zraka i skupiti snage za povratak.

Njeno se stanje nije promijenilo. Umoran od razočarenja, približio sam se prozoru i otvorio ga.
Pogledao dolje.
I više nisam shvaćao što radim, ni kako sam se našao na prozoru. Sve se događalo brzo i nisam siguran jesam li išta u tih par minuta odlučio. U jedno sam bio siguran; imam krila.
Bacio sam još jedan, posljednji pogled na ljubav svog života.
Znate kako um ponekad igra trikove? Kako vidite ono čega tamo nema, ili obrnuto. Bio sam uvjeren da mi se to sad događa.
Pomakla je ruku.
Skočio sam s prozora, a tlo se zatreslo. Prišao sam njenom krevetu i primio je za ruku.
Istina, micala se.
"Allie? Allie, ljubavi, čuješ li me?"
Otvorila je oči.

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x