I ne pada kiša. ^šesto poglavlje^
16.05.2009.-16:30

Već je prošlo nekoliko tjedana od kada sam prespavala kod Roberta.
U razdoblju između tada i sada bili smo stalno zajedno. Ili bar većinu vremena. Ali, nešto se u meni promijenilo. Znate onaj osjećaj zaljubljenosti i apsolutne zaluđenosti drugom osobom? I kada taj osjećaj prođe; kada se val strastvenih osjećaja povuče, ostaje ljubav. Je li ona uvijek dovoljna?

Šetali smo po parku držeći se za ruke. U grlu sam imala veliku knedlu i bojala sam se rečenice koju sam trebala izgovoriti. Ništa nije moglo opisati nelagodu koja mi se stvarala negdje u trbuhu: ni staklene oči spremne lijevati suze; ni čvrsto stisnute šake; ni njegov brižni pogled pun ljubavi.
Odluka je pala: ja sam ju samo prenosila.
"Ja... ovaj..."-glas mi je pucao, a suze su polako tekle niz lice- " Ja se selim. Mama je našla novi posao u Irskoj i moram otići...". Tresla sam se od tuge i vidjela sam da je i on tužan. Nježno je prelazio rukama preko mojih leđa i dugo smo stajali u tišini.
"Nemoj."- tiho je zastenjao. Kroz njegov tihi jecaj čulo se da i sam ne vjeruje u ono što je rekao. Bez riječi, oboje smo shvatili da je gotovo. Da možda i nikad nije trebalo započeti.
U meni je nešto puklo. Tiho, bez ikakvog zvuka. Kao da je netko ugasio svijeću, ugasila se i bol. Ugasilo se sve što sam ikada osjećala. Tamo u parku, u tami, na hladnoći, ja sam umrla.
Ne sjećam se kako sam stigla kući. Ne sjećam se kako sam legla u krevet, ni tko mi je skinuo onu prljavu i mokru odjeću i obukao piđamu. Piđama je trebala biti topla. Ali, meni je bilo hladno.
Poljubac moje majke trebao je utješiti, ali nije. Nisam osjećala ništa. Kao da sam prazan papir, po kojem djeca šaraju raznim bojama, ali kada djeca odu, boje izblijede i nestanu. I papir je opet prazan.
Iduće dane provela sam u tišini. Pretvorila sam se u utvaru i iako me bilo, nisam postojala. Lebdjela sam zrakom, prozirna i nevidljiva. Ni Robertu nije bilo bolje. Zajedno smo umirali, jedno zbog drugog; jedno za drugo.

Dani su prolazili, neprimjetno i tiho. Došao je i moj 18. rođendan. I tijekom dana, u mojoj glavi, izmučenoj bolima i tugama koje su se kroz nju provlačile, zasjala je ideja.
"Mama, ja sam sada punoljetna". Prvi put sam joj se obratila proširenom rečenicom nakon toliko dana šutnje.
Kimnula je u znak razumijevanja. Ali, nije razumjela što sam htjela reći.
"Mama," -nastavila sam- "vidiš da ne mogu živjeti bez Roberta. A ni on ne može bez mene."
"Da, vidim to."- potvrdila je, i dalje ne znajući na što ciljam.
"Ne idem s tobom u Irsku. Ostajem ovdje."- rekla sam odlučno, iako me boljelo. Nisam htjela ostaviti mamu. Ali, ne mogu bez Roberta. Vjerojatno sam trebala pretpostaviti da ništa nije lagano...

Dugo sam razgovarale, a onda sam nazvala Roberta.
"Imaš jednu sobu viška?"- rekla sam i zahihotala se, nakon toliko dana šutnje.

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ljubav ovdje opisana nije osobno proživljena. Možda će se dogoditi, možda neće. No, nije ni bitno. Temelj ove romanse nije stvarnost. Temelj su snovi. A u snovima je sve moguće. I zato, sanjaj sa mnom...

*Priča koju ovdje imaš priliku pročitati nije obična pripovijetka. Nećeš naći zanimljive dijaloge i intrigantne opise događaja. Ako to očekuješ, ovo nije blog za tebe.*

CREDITS

base code: x,x